Promotiemateriaal
Impact met promotie- en beursmateriaal maken
Hoe kun je een route volgen zonder bewegwijzering? Stel je maar eens voor: je gaat op reis met de trein, maar ziet nergens informatieborden. Je hebt geen idee of je op het juiste perron staat. Kortom, zonder goede visuele communicatie zou je hopeloos kunnen verdwalen en eindigen op het verkeerde station. Met herhalende, visuele items als borden, schermen of zelfs stickers op de vloer geef je de doelgroep de juiste tools om op de juiste plek te komen. Zo werkt dat ook met promotiemateriaal. Je geeft je doelgroep een visuele reminder zodat ze jou kunnen vinden én, nog belangrijker, onthouden. Want met promotiemateriaal kun je niet alleen richting geven, maar ook een blijvende indruk achterlaten door de lezer letterlijk en figuurlijk mee te nemen in jouw visie en ambities. Je neemt ze mee in jouw verhaal op de beurs, bij het versturen van relatiegeschenken, in de signing van de gevel van jouw kantoor of andere buitenreclame, …